Logg inn

Norges nettfavoritter er laget av Posten for at du lettere skal finne gode nettbutikker
fra inn- og utland. Bli inspirert og finn dine nye favoritter i dag!

Nettfavoritter vogn

Her kan du finne nettbutikker, like og kommentere, lage lister over favorittbutikker for deg selv eller for å dele med andre, sjekke bloggeres favorittlister og tipse oss om flere butikker. Les mer

  • Ul7qxhjkf91dkcphnz81
  • All verdas gåver og bruksting

    All verdas gåver og bruksting

    All verdas gåver og bruksting har gaver og bruksgjenstander fra mange steder i verden: Asia, Afrika, Amerika og Europa. De fleste varene er håndlaga og Fair Trade.

    PRODUKTKATEGORIER Vesker, lommebok, pung og pennal, skjerf og sjal, papirvarer, smykke, ringar, kjøkken, leiker, til eit fadderbarn, korger, tøflar, filt, nesle, alpakka, strikkevarer, knaggar og krokar, lukk og lås, trearbeid, knappar, te, kaffi og krydder, diverse, helse & velvære, firmagåver

    MERKER Spegels, Natur Alpakka, WSDP

    27 kommentarer

    Denne nettbutikken er representert i følgende kategorier:

Kommentarer

Du må logge deg inn for å kommentere
  • Sonja Terese Fosse fredag, 11. april 2014, 13:09

    All VERDAs har etisk handel,der produsentane får LØN for arbeidet!

  • Gunn Tove Jøssang torsdag, 10. april 2014, 22:44

    Mange gode gaveidear både til andre og deg sjølve 😊

  • Marta Nerheim Tjordal mandag, 11. november 2013, 22:30

    Spennande butikk med mange kjekke gåver!

  • Anne Berit Skeie mandag, 11. november 2013, 20:47

    Ein skikkeleg julebutikk der vi vert minna om at det å gje gåver ikkje berre er "dobbel velsigning", men tredobbel, for her vert både den som gir og den som får glad, OG dei som lagar alle dei fine eller nyttige eller vakre varene i Wenches butikk. Sjølv har eg prydkorg til strikketøy. Og den korga gjer ikkje skam på den nytrekte stolen frå den lokale møbeltappetseraren vår, Sidsel Økstra. Så det så!

  • Knut Straumstøyl mandag, 11. november 2013, 10:12

    Ein rikhaldig og oversiktleg butikk - til nytte og glede for både kjøparar og seljarar! Og julehandelen blir enklare..

    Knut Straumstøyl

  • Lillian Traa søndag, 10. november 2013, 21:49

    Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg har kjøpt fra All verdas:)))har kjøpt fin korg som jeg har brukt hele sommeren og ikke minst favorittvesken min:))++++

  • Gunn-Elin Gauthun fredag, 8. november 2013, 00:06

    Fair trade er handel med meining!

  • Ingvar Olimstad torsdag, 7. november 2013, 21:38

    Manglar du idear til julegåver? Her har du massevis - og den beste julegåva er at handel i denne butikken er til hjelp for folk i u-land.

  • Vidar Austarå torsdag, 7. november 2013, 20:27

    Butikken med noko for ein kvar og eit kvart høve

  • Tone V. Solheim torsdag, 7. november 2013, 18:25

    Sjarmerande butikk med god service!

  • Anna Jorunn Garvik torsdag, 7. november 2013, 16:44

    Ein butikk i solidaritet med den materielt fattige delen av verda. Her er varer for einkvar smak!

  • Margoth Sundsbø torsdag, 7. november 2013, 15:54

    Sjå på dei fargerike, flotte korgene.

  • Margoth Sundsbø torsdag, 7. november 2013, 15:48

    Ein flott butikk der du kan kjøpa rettferdige varer frå mange land. Lag og foreiningar kan kjøpa flotte kort, sjal mm om ein ønskjer å profilera seg. Vel verdt å ta ein kikk innom ei oversiktleg og fin heimeside.

  • Jorunn Overskeid Nybø torsdag, 7. november 2013, 15:19

    Kjempekoselig butikk. Lita svart skinnveske er i bruk kvar dag på jobb til å ha nøklar og mobiltelefon i. Fin og brukarvennleg veske. Mange fine gåver å finna i butikken.

  • Anne Elisebeth Skogen torsdag, 7. november 2013, 14:37

    Korga eg kjøpte hos Allverdas, blir brukt som strikkekorg og er som eit møbel i stova :-)
    Skinnveska frå Nepal har alle dei rom eg treng for å halda orden i sakene mine!
    Korta med konvolutt har eg stadig bruk for!
    Desse produkta og meire til kan anbefalast!

  • Anita Juvet Jordebrekk torsdag, 7. november 2013, 14:19

    Koselig butikk der eg kjende meg veldig velkomen til berre å ta ein titt :)

  • Wenche Nygaard torsdag, 7. november 2013, 14:09

    Spennende butikk med stort utvalg, for voksne og barn, pynteting, bruksting, leker m.m. Her vil du alltid finne en gave når det er det du er på jakt etter. God vareinformasjon.
    Prima service. Alltid åpen butikk. Sist, men ikke minst: Dette er fair trade, og for oss en flott måte å støtte småskalabedrifter og lokalsamfunn i fattige land.

  • Guro Skeie Vik torsdag, 7. november 2013, 13:59

    . . . og så er det kjekt å ha noko ikkje alle andre har ! Eit kinderegg: Framifrå servive, fine varer og støtte til ei god sak :)

  • Ingfrid Tordis Soffe torsdag, 7. november 2013, 13:52

    Mange fine ting her, veldig bra til personlige gåver, julagåver o.l her er ting for mest alle aldersgrupper. Alle gjester som er hos oss, får ein tur til denne butikken, og alle er veldig begeistra, både Norske og Engelske.
    Gode prisar og skikkelige varer, me kan være sikker på god kvalitet. Alt eg har kjøpt er veldig bra. Og butikken er alltid open!!

  • Anine Hofman Lindland torsdag, 7. november 2013, 13:39

    Veldig fornøyd med øredobbene, veskene og hjerteknappene jeg kjøpte gjennom All verdas gåver og bruksting OG samtidig være med å støtte en god sak!

  • Karen Theresie Andersen torsdag, 7. november 2013, 13:04

    Har funne så mange gilde ting i All verdas, både gåver og mykje eg har lyst på sjølv. Det er alltid god hjelp å få både i butikken og på netthandelen. At det er rettferdig handel er kjempebra. Har vore på føredrag med ljosbildete av fleire av produksjonstadene i Nepal. Det gav eit veldig godt inntrykk. Karen Theresie Andersen

  • Mushtag Ahmed onsdag, 17. juli 2013, 19:43

    Dette er ein veldig fin butikk. Mange fine smykke og skjerf og sjal og mange andre ting.

  • Anne Berit Malum Solvang tirsdag, 7. mai 2013, 11:01

    At det er geniale ting til gaver ved ulike anledninger og at det er etisk handel, man kan handle med god samvittighet!

  • Kati Must Nybø torsdag, 2. mai 2013, 23:01

    Knallbra butikk og service!

  • Ingeborg Sæbø Oluka mandag, 29. april 2013, 14:49

    Her er det mange fine ting :)

  • Ola Haugen Havrevoll mandag, 29. april 2013, 13:08

    Mange fine ting. Likar særleg dørhandtak i bronse :)

    • Ragnhild Helena Aadland Høen onsdag, 1. mai 2013, 01:05

      Mye flott! Utrolig bra at det går an å få tak i sølvkors som er håndlaget i Betlehem! Liker Fair Trade-profilen på denne nettbutikken.